Torsdag redan?

Gud hur veckan går snabbt! Nästa måndag börjar skrivningarna! Nervöst!
Så här kommer det se u för mig:
Måndag: modersmål essä
Onsdag: biologi
Fredag: engelska
Måndag: finska
Onsdag: matematik

Och alla andra dagar kommer jag läsa hela dagen, förutom då jag är på gymmet. Men på freda/lörda kväll kanske jag hinner ta lite längre paus! Så ifall ni vill träffas ring!


Var igår och träffade på Dennis bror och flickvänn och deras söta lilla pojke till tyks. Och gud hur han var söt! Sååå liten och gullig! Ojoj endå..
Så nu är man hur babysjuk som hellst!!!


Annors har det inte hänt så mycket i mitt liv för tillfället, då det enda jag gör är läsa, gymma och äta. Typ..

Nåja sitter och äter morgonmål nu och skall sedan börja läsa.
Idag blir det ben-dag på gymmet! JESS! Min favorit!!

Nu skall ja fara o läsa så ha de bra:)
Måste bara visa hur söt katt jag har! Då han sovde i min säng här en dag! Hihi han e no så söt :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback