Tillbaka!

Har int hunni skiva nästan alls eller sku ha hunni men har stressat så mycket med skrivningarna så har inte helt enkelt villa skriva.
Förra vckan var det då modda biologi och engelska. Vet inte aaals hur de gått. Men man hoppas bra!
Har inte hunnit så mycket till gymmet heller under denna vecka men några nog.
Var igår kväll och spelade biljard med heidi en sväng men for tidigt hem då vi båda var trötta. Ida skall vi fixa nya naglar!! Jeii!
Bara 2 prov kvar.. Måste orka!!
Jag märker hur mycket jag stressat då min hy blivit ganska dålig och jag inte kan sova på natten.
Hoppas de far över för jag älskar o sova :)
Nå men nu har ja nu inte så mycke mera o berätta händer inte så mycket annat än skrivningar just nu.
Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback