Min katt

Han e så rolig!! Alla andra dörrar är öppna i hela huset förutom den till mitt rum för vi sover. Men det är exakt den dörren han ska sitta o jama o skapa bakom! De e alltid så! Den dörren som e fast så dit in ska han!
Min dörr e öppen å paue sover så ska han dit å tvärtom.
Han var redan en 7tiden å jama å skrapa utanför min dörr men denna gången så somna ja faktis om före mitt hjärta brast till hans lessna jamningar. Men då han kom före 9 så hade jag inte hjärta att lämna honnom utanför!
Då ja öppnar dörren så sitter mamma i köket o trodde han va nere å jama.. Han e så roli min kisse :)

Mörkare bilden tog jag på moronen då han va nöjd å hadd sluppi me i sängen med mig å Dennis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback