Lördagen

Hade de kul igår!
Var till skanssi med Heidi Jenny o Paulina. Sedan for jag till Heidi där vi lagade mat och blåbärspaj. Mums!
Sen såg vi på 2 filmer: From prada to nada & Love and other drugs.
Båda tyckte jag var bra!
Alexandra kom även dit en stund.

I skanssi så hittade jag inget annat än 3 par strings. Lämnade tillbaka en skjorta och shortsena. Hittade inga andra bra shorts.. Ush vad de harmar då jag så mycket tyckte om dom förra :'(
Men alltid har man inte tur.. Men en från personalen sade att det kommer nya shorts dit om några veckor. Kan ju hoppas på att hitta då!

Idag skall jag läsa vilket jag håller på med nu. Och på kvällssidan skall ja på bio med Dennis.

Hade namnsdag igår och fick lakan och en liten ostbricka med knivar till!

Har inte så mycket mer att tillägga så skall fortsätta läsa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback