Vi e så glaada att jag har födelseda att jag har födelsedag ja just idag!!

Sista skoldan förbi! Framför prov o studenskrivningarna.
Och nu e jag 19? Grattis ti mej bara!
Men vart tiden ha fari kan man ju undra!? Allt går så snabbt!
Snart sitter ja här me 3 barn å jobb å hela faderullan!! Nå kanske nu endå int så, nu ska vi int överdriva :)

Ahh så jäkla fint väder ida! Var ute och sprang 5 km o oj hu härlit!
Väntar nu bara på att mamma, pappa å syrrona ska komma hem så man sku få sin födelsedags middag snart då ja börjar bli hungri!!
Tänker idag fira med att hitta på något å göra med Dennis.
Lördagens pogram består av': till caribia med mina systrar på solarie och o simma, utgång??
Söndgen blir det att vila och läsa på prov.

Igår fixa heidi gelnaglar åt mej! De va första gången nånsin hon laga gelnaglar o ja tycker att de va duktit för å va första gången!

Men nu ska jag läsa lite på måndagens prov tills nån kommer hem :)
Ha ett skönt veckoslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback