Trött på att festa?

Har en sådan periord just nu..
Har haft det en tid redan och det bara fortsätter..
Vet inte värför men jag ligger hellre hemma under täcke och tar mig tidigt och sova än att jag festar tills klockan är massor och nästa dag e man helt degig.
Konstit .. Just nu som jag borde festa! Och fira en massa vänner!
Nåja kanske det far om.
Skall se ifall man kanske redan har nästa veckoslut lust att fara ut med vännerna!
Har ju endå köpt ny klänning, skor och kavaj!!
Måste se, blir ju ganska mycket skolarbeten då jag kommer tillbaka nu.
Men nu tänker jag inte fundera på det!
Utan fara och sova istället!
Hade kul på middagen! Maten var sådär men efterätten var super!
Men nu skriker sängen på mig!
Godnatt! :)


Haha tycker den här bilden är något av det bästa jag sett på länge! Såå bra! 👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback