Tisdag

Skoldan idag var som vanligt inget extra.
Efter att jag kom hem har jag suttit och surfat på nelly.com och hittat några snygga grejjer på rea. Åhh borde inte hassa mina penar men kan inte låta bli!
Men har ennu inte bästemt vilken klänning jag skall ta bort.. Har nämligen allt för många i min ostoskori nu.
Idag borde man väl orka dra sig till gymmet! Men då man är så otrloligt slut helatiden! Skulle kunna fara och sova nu liksom!
Väntar på veckoslutet. På lördan skall jag träffa Heidi! Har massor å få berätta och hon har sekärt dubbelt så mycket själv och berätta!
Några dagar tills det ennu.

Igår kväll så var det en man som knivhögg en kvinna i Tenby. Ush..
Gärningsmannen är gripen och kvinnan klarade väl sig, men endå! Fyfan!
Å de va riktit där som dennis bor!!:(
Rädd blir man ju.. :( ush!!

Nå nu skall jag fortsätta välja och vraka på nellys sida!
Ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback