Söndag!

Vaknade klockan 6 av att katten står och ropar och skrapar på dörren utanför rummet. Och han har vant sej vid att bara han jamar tillräckligt länge och med sin söta lessna röst så kan jag inte annat än stiga upp!
Så efter att han ätit kom han med mig och sova.
Men jag måsta stiga upp eftersom jag var så förskräckligt hungrig!
Sedan såg jag och min fina lillasyster Paulina på tv och då vi båda böev så trötta igen så for vi ut och gå i det fina soliga vädret!
Skönt fast det var kallt!
Idag skall jag bara vara hemma och gå igenom alla ton av skolarbeten jag har att ta igen..
Och Dennis kommer hit senare efter hans träning och då skall vi mysa och kolla film:) Min fin-fina pojke <3

Och annat så kan man hoppas på att man skulle få jobb snart! Hoppas hoppas!!!

Nåja nu skall jag plocka fram skolböckerna och börja då!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback