Lördag morgon

Hej allihopa!
Igår var jag på morgonen och förde min balklänning å lite fixas.
Då jag kommit hem därifrån så startade jag och Dennis mot Åbo. Jag ville ennu kolla på skor i en butik lite närmare! För Jenny sade att de hade ju funnits ett par skor jag funderat på å köpa nu sedan hösten!
Och igår så slog jag till!
Köpte dom och ett par andra skor också!
Hittade även en pink kavaj på rea som jag även köpte.
Nu är jag jätte glad!

Efter att jag kommit hem från åbo och ätit så for jag och träffade Alexandra!
Kul å se henne igen efter en lång tid!
Då jag kom hem vilade jag lite.
Och då klockan blev lite före 7 så for mamma, pappa och jag till bowlinghallen.
Där väntade redan Lotta, Isabella och Hedvig + deras föräldrar.
Och det blev en kamp mellan mammor pappor och barn!
Och gissa vem som vann;)
Då vi bowlat i en timme drog vi oss till Lotta. Där blev vi bjudna på pajer och hade det jätte trevligt!
Tack ska ni ha!

For och sova ovanligt sent för att vara jag; halv 12!!
Och vaknade nu idag först 8.
Idag blir det middag ute med 20 stycken fina tjejer!
Sedan får jag se helt hur det känns!
Men tror den där sängen nog kallar på mig!
Men det känns lite tråkit eftersom både Lotta och Moa fyller år! Men jag kan endå inte vara i åbo och i pargas på samma gång! Jag har för mycket jag borde hinna göra! Hatar då det blir för mycket på samma dag och samma tid! Ush å blää!

Grattis till både Lotta och Moa !! :)


Väntar här på att Dennis skall vakna men de kommer han int göra iallafall på 2h.. Blää..
Nåja nu skall jag fara!
Avslutar med en bild på mina nya skor !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback