Helt slut!

Har inte hänt så mycket nytt.
Jag var igår på gymmet, pump. Fy fan vilken dålig kunto man kan få på 3 veckor !:D
Men nåja nu börjar vi bygga upp den igen! Vä tar på lite varmare tider så jag kan börja springa igen!
Nåja idag slutade jag 12 så vi for med Bella o Moa å simma till kaarina simhall!
Vi simmade 2km!
Skööönt! Men nu är mina ben helt slut och musklerna sjukare en dom var efter gårdagens pump :D

Kollade idag på pojken i den randiga pyamasen. Har sett den såå många gånger! Och sa faktist till Paulina o Sebbe att kanske ja int ens gråter då ja sett den så många gånger!
Dumt sagt.. Grät som en gris igen.. Fyfan! Den e sååå sorlig !! :( ush! Har ni inte sett den se den då!!

Men nu e hela jag e helt slut så därför skall jag fara och sova !
Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback