Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag då hemma igen. Kom igår 7på kvällen. Hemresan var lång men allting gick bra! Då jag kommit hem tog jag bara en snabb duch och sedan sökte min fina pojkvänn mig och vi for till honnom. Fast väl där så somnade jag nästan genast! Och har sovit som en stock hela natten!
Vaknade halv 8 och var hur pigg som hellst! Jetlag!
Hur som hellst så idag har jag och Dennis sett på prison break hela morgonen till klockan 5. Och nu håller jag på och städar och packar upp lite.
Senare skall jag och träffa heddi en sväng och malin också. Och kl 9 så skall vi kolla på alvin pch fänget med Dennis och mina systrar.
Nu skall jag fortsätta städa!

Bilder på mina köp i thailand ( orkade inte fota alla små saker) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback