18 dagar!

Så många skoldagar är det kvar för min del. Och några av dagarna är det provvecka och sen är det en dag åbo-dag osv! Inte mycke kvar nu!
Men sen börjar läsledigheten. Och jag borde faktist dra mej själv i kragen och börja läsa påriktit!

Min dag började helt okej steg upp 8 eftersom jag började 10 hade jag gott om tid att göra alla mina morgonsysslor. Jag hann även städa rummet!
Skolan var helt okej. Lite hade jag nog missat men inte så farlit mycke endå!
Slutade 4 och väl hemma vilade jag en stund. Och då mamma kom hem fixade vi tonfisk sallad. Mums!
Nu ligger jag i sängen och "fixar" lite läxor.. Bra Fanny! Nooot....
Efter det far jag till Dennis o så va dagen slut där.
Ganska tråkig dag!
Skulle faktist fara till gymmet men både jag och mamma var så trötta så vi bästemde att det får bli tills imorgon.
Skulle vilja och simma också.
Måste se om jag far nån dag! =)

Nåja nu skall jag skärpa mej och lite läsa iallafall!
Kram Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback