Söndag

Har haft ett kul veckoslut!
Fredag så var jag med Hedvig ti åbo på hohtominigolf! Sjukt kul och skrämmande!! hade jätte sjukt i halsen efter det då jag skrek lite :D ...
Efter de for vi till mig och såg på film. Blev John tucker must die, en teini film med andra ord! Haha har sett den hur många gånger som hellst i mina yngre år! Efter det var jag lite kusk åt Dennis och hans kompisar och sedan hem o sova!
Lördag så var jag hos alexandra och drack ett par. Då de andra for ut for jag hem:) skall inte fara ut förens efter skrivningarna!
Idag har jag varit ut o gå med jenny och sen bara slöat!
Snart borde dennis o sebbe komma hit.
O i natt kommer dom hem från resan! Kuuligt :)
Ska se på alice i underlandet kl 9 då den konmer på tv! Har ennu inte sett den så kommer bli kul! :)
Inget mer å berätta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback