Måndag

Hej på er!
Idag var första dagen läsledigt. Blev tyvärr inte så mycket läst eftersom jag drog med jenny till solarie på morgonen och sedan förde jag henne till åbo o Heddi till tåget.
Läste en sväng där emellan fören jag blev så slut att jag börja sova. Typiskt..
Nåja hann kankske slumra till i 5 minuter så ringde mamma att måsta jag fara och söka henne.
Men sökte tillika från posten mitt paket från oriflame!
Om någon är intresserad av att köpa produkter därifrån kan man kontakta mej! Är en "edustaja" nu där så bara att sejja till! Har en massa prover på : foundation, läppstift och parfym.
Har prislistor och brochyrer här hemma också! (Finns även produkter åt men!)
KONTAKTA MEJ SÄLJER MER EN GÄRNA TILL ER! :)

Var riktit nöjd med min produkter jag fick hem! Beställde b.la en foundation primer, mineral puder, eyebrow kit, conceler och massa annat! Glad flicka!

En 5 tiden börja jag må jätte dåligt och tänkte skippa gymmet.. Fast det berodde såklart på mitt dålig blodsocker.. Hur många år ha ja int veta att jag har så dåligt blodsocker o måst äta jätte regelbundet.. Håhhå skärpning får de bli nu!!
Men jag åt en banan appelsin och nötter så mådde jag genast bättre!
Så klart jag dro på pump! Sköönt!
Efteråt känns det så bra!
Och inte får man glömma målet efter träningen e typ de bästa! ;)
Mums!

Nu skall jag kolla på tv en stund och vänta på att Dennis kommer från gymmet han me så man får fara och sova!
Ha de bra!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/4022355/images/2013/pic_511005e19606ee1ffdcfbfe4.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback