Helgen

Har haft mycket för mig denna helg!
Fredag: var med alexandra o äta pizza sedan till harrys o spela biljard. Kul! Vi spela 6 matcher! 3 mot varandra o 3 mot kent o 2 andra ja int mins namne på :D..
Lördag: kolla på paues match, till alexandra o fixa sbibalsfrisyren och heidi fixa sminket! Duktiga flickor har jag! :), till harrys på en å spelade även en match! Sen körd ja även hem Heidi o Robbe
Söndag: ut o gå med Dennis! Sedan fixa naglana till Heidi!

Så sånt! Kul å få bli fixad lite hihi :)

Nu ska jag kolla på film med Dennis å sen å sova!! Är sjukt trött!
Ingen skola imorgon? Känns konstit!
Men ha de bra !

Bild på naglarna( även min favorit choklad på bild ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback