Hej halo!

Har inte orkat skriva under veckan eftersom jag haft provvecka.
Så det enda jag gjort är typ läst och varit på gymmet!
Har börjat gå där ganska ofta nu de e så kul! :)

Min vecka på gymme:
Måndag: bodypump
Tisdag: step
Onsdag: fitball & afro dance
Torsdag: bodypump
Fredag: crosstrainer 30min + salen 40min (Solarie)

Kanske blir det ennu i söndag något pass då jag å Jenny igen ska på solarie så blir det automatiskt att man tar me gym kläder då solariet e på gymmet!
Haha o till dom som undrar går jag där bara för att jag har en så ljus färg på abibals klänningen så jag måst ha lite färg!:)

Skall förrsten på lörda pröva abibals frisyren o sminkningen !
Har så skickliga vänner som sminkar å fixar hår sån tur endå! :)

Men nu ska vi kila med mamma o jenny till butiken!
Ha en bra fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback