Ekenäs

For igår på kvällen till ekenäs med Heddi o Bella!
Då vi kom fram åt vi o var vi till Santa Fé tills kl 1.
Sov i heddis kämppä. Ja å bella dela säng å bra gick de! :)
Ida så var vi i olika butiker och se o var på kaffe med Sarah å Antonia på Carl de mumma.
Hittade en sjukt snygg topp! Dock lite dyr men värt sitt pris var den! Ska visa bild som jag to i provkoppin å skicka åt Paulina då ja ville ha hennes åsikt!
Sedan då vi körde hem så stannade vi i salo i plaza och åt i rosso. O i kaarina ble de också stopp då heddi sku tvätta bilen.
Kom hem halv 6 och efter det drog jag ut på en länk. Gick bra eftersom jag inte tränat kondition på nästan hela vintern, så 5km fick jag sprunget. Och snabbt blir det bättre.
Inget annat nytt! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback