Tillbaka i bloggvärlden!

Hejjsan allihopa! Jag bestämde mig idag för att börja blogga igen. Är just nu på slutrakan av min 3 veckors semester i Thailand. Och ligger för tillfället innomhus då jag lyckades bränna hela bakredelen av kroppen igår.( somna inte i solen utan solsmörja då solen är som starkast) Kan berätta lite om mig själv nu också om nu någon som inte känner mig skulle råka läsa. Jag heter då Fanny och är 18 år snart 19. Har två systrar. Har även en katt. Min pojkvänn heter Dennis och är 10 dagar äldre en mig. Jag gillar att gå på gym och umgås med mina kompisar, pojkvännen och systrarna och så gillar jag såklsrt att äta. Saker jag hatar är LÖK, lönger och svek. Det var nu lite om mig det. I Thailand är det 33 grader i skuggan. Befinner mig i staden sattahip som är utanför Pattaya. Bor i ett condotel i lägenheter som är våra familje bekantas. Staden är ingen turiststad utan här är mest lokalbefolkning. In till Pattaya tar det ca. 45 minuter Och det är en riktig turist ort. Fullt av ensamseglare som vi kallar dem med mina systrar.. Ush! Men nu så hinner jag inte riktit skriva skall fara i duchen ochbsedan och äta! Skriver kanske först mera dåmjag kommit hem får se lite hur jag hinner! Hejssansvejjsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback