29.12

Väntar här i mammas å pappas bostad på att mamma skall bli klar så vi skulle slippa iväg till Jomtien. Skall fata till skräddaren och se hur min färdiga klännig ser ut!! E faktist lite nervös..
Hoppas på att vara nöjd efter besöket! Och att jag får med mig hem en fin klänning!

Nu har vi inte måna dagar kvar här.
Och pogrammet ser ut så här:
Idag: jomtien och söka klänningen, stranden och på kvällen till Pattaya på marknad
Söndag: stranden, massage och manikyr&pedikyr
Måndag: stranden, nyårs middag, och kolla på raketerna vid 00.00 slaget!
de är så mycket finare här än hemma i Finland!
Sedan då de nya året har rullat igång så startar vi mot Bangkok och flygfältet. Och tillbaka till kalla Finland.
Det blir ett slut på denna långa semester också! Känns att man skulle varit borta en evighet!

Igår fyllde min fina vänn, Hedvig, 18 år. Synd att jag inte slapp med och fira henne. Men vi får ta och fira igen sen då jag kommer hem!

Men nu så är mamma klar så skall ta och fara nu !
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback